Free Lines Arrow Free Lines Arrow The great mission : Nincs vége! Free Lines Arrow Free Lines Arrow
Unborn 8.0 Black Pointer
Free Lines Arrow

2014. augusztus 10., vasárnap

Nincs vége!

Sziasztok!
Nem résszel vagyok, de sztem gondolhattátok.
Szeretném leszögezni veletek hogy nem, ismétlem NEM hagyom abba a blogot!
De ebben  a hóünapban már nem lesz rész, elvagyok foglalva.
29. én megyek gólya táborba, úgy hogy a részeket hétvégente tudnám hozni.
ÉS szeretném előre meg írni a részeket, legalább anniyt hogy ne kelljen hónapokig résznélkül hagynom titeket!
Ennyit szerettem volna. Aki nem tudná, a kurvás blogom,  azaz a Road To The Edge Of My Love! blogom szüneteltetem, de azt is előre írom.
További jó napot kívánok nektek!

1 megjegyzés:

  1. Hello! Most találtam a blogra!(igen novemberben.) Nagyon várom részeket! :) Mert valami fantasztikus! ;)
    xxCoolGirls

    VálaszTörlés